Obchodní podmínky
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Prodávající – provozovatel internetového
obchodu.
Prodávající je osoba, která při uzavírání a
plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je
to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává
kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Identifikace prodávajícího:
Art-Dům
Project, s.r.o.
Se
sídlem: Říční 456/10, Malá Strana, 118 00 Praha 1
IČ: 29023866
DIČ:
CZ29023866
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje,
že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy
mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou
zároveň pro obě strany závazné.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost splnit závaznou objednávku
kupujícího, zboží dodat v dohodnutém termínu.
Další povinnosti prodávajícího vyplývají z
obecně závazných předpisů, vůči spotřebiteli zejména zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, v platném znění, vůči jiným subjektům ze zvláštních
předpisů.
Prodávající má právo od kupujícího vyžadovat
zaplacení nákladů spojených s neuskutečněním prodeje z viny na straně
kupujícího.
Prodávající má právo odstoupit od kupní
smlouvy, jestliže kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy.
Prodávající má právo odstoupit od kupní
smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.
Prodávající má právo odstoupit od kupní
smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí nebo změní-li se výrazně
cena, nedohodne-li se s Kupujícím na novém plnění. V takovém případě navrátí
prodávající případné předem uhrazené finanční prostředky kupujícímu bez
zbytečného odkladu.
Změna ceny vyhrazena – chybně uvedená cena,
chyba systému, chybné zadání, lidský faktor apod.
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést prodávajícímu osobní
údaje potřebné k úspěšnému plnění objednávky.
Kupující se zavazuje uhradit a převzít zboží v
řádném termínu.
Kupující má právo od objednávky odstoupit,
není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku.
Kupující se zavazuje dodané zboží prohlédnout
neprodleně po převzetí a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o
závadách. Předejde tak pozdějším komplikacím s případnou reklamací vady věci,
která vznikla při její přepravě. Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje
vnější nepoškození zásilky při dodání. Vnější nepoškození zásilky při dodání je
předpokladem nepoškození věci při přepravě.
Kupující má právo uvést své výhrady k dodané
zásilce do přepravního dokladu.
Kupující uzavřením objednávky souhlasí s tím,
že jím zadané údaje budou zpracovávány Českou poštou, DPD nebo GLS, za účelem
kontaktu při doručování zásilek. Údaje budou uchovávány
v souladu s příslušnými předpisy na ochranu osobních údajů.
Kupující dále bere na vědomí informaci o svém
právu na přístup ke zpracovávaným osobním údajům, právu na opravu těchto údajů
i povinnosti České pošty, DPD nebo GLS mu na požádání sdělit informace o jejich
zpracování, jakož i o dalších právech souvisejících s ochranou osobních
údajů, stanovených příslušnými právními předpisy.
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho
domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně
pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v
kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje
uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách
jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí
Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme
dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či
vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům
a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými
návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek
je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší
elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí
uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní
smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K
uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje
právo k vzniku smlouvy potvrzení objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a
úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží
objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či
dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po
dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností
odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane
dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě
výrazným způsobem změní cenu produktu.
3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení
objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem.
V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a
to telefonicky, či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a
popis objednaného zboží či služby.
5. BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme GLS.
Cena poštovného pro Českou republiku činí: GLS
= 120,- Kč s DPH, dobírka = 25,- Kč s DPH
6. DODACÍ LHŮTA
Zboží, které je skladem je odesláno
zákazníkovi do 5 pracovních dnů. U ostatního zboží je vždy napsaná lhůta na
objednání zboží. V případě nějakého problému s objednávkou Vás budeme
neprodleně kontaktovat.
7. VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené
zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na
dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši
kupující.
8. REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší
spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil
případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit
naší firmě.
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky,
e-mailem, formulářem v detailu objednávky ve vašem účtu na www.babymdecor.cz či
písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na
dobírku) na adresu skladu:
Skladproeshop.cz - MIMIO (Baby M Decor)
Třída Národní Svobody 20/16
397 01, Písek
E-MAIL: info@babymdecor.cz
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši
adresu, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji,
nejpozději do 14 dnů od jejího vzniku. V případě delších reklamací Vás budeme
neprodleně informovat o stavu reklamace.